Υποστήριξη

Μετά την εκκίνηση παραγωγικής λειτουργίας του λογισμικού, η ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ προσφέρει στους πελάτες της διαρκείς Υπηρεσίες Υποστήριξης με στόχο την αδιάλειπτη λειτουργία του λογισμικού στην επιχείρηση.

Ανάλογα με τις ανάγκες υποστήριξης διακρίνουμε τις παρακάτω Υπηρεσίες:

Αναβάθμιση Νέας Έκδοσης

Η Altec (unisoft) Software επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη του λογισμικού της, ενσωματώνοντας όλες τις νέες τεχνολογικές τάσεις αλλά και διευρύνοντας διαρκώς τη λειτουργικότητα των εφαρμογών της.

Η ενσωμάτωση νέων τεχνολογικών τάσεων προσδίδει παραγωγικότητα στη λειτουργία του λογισμικού και ταυτόχρονα το καθιστά συμβατό με όλες τις εξελίξεις στα λειτουργικά συστήματα Windows καθώς και με άλλες τυποποιημένες εφαρμογές

Επιπρόσθετα, με κάθε βασική έκδοση, η Altec, προσθέτει νέα λειτουργικότητα με στόχο την κάλυψη νέων επιχειρησιακών διαδικασιών, νέων υποσυστημάτων (π.χ. Mobile Applications), κάθετων αγορών, αλλά και των προτάσεων βελτίωσης που προτείνονται από τους πελάτες.

Στόχος των Υπηρεσιών Αναβάθμισης είναι η εγκατάσταση μίας νέας έκδοσης του λογισμικού και η βελτιστοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών μέσω της εκμετάλλευσης της νέας τεχνολογίας και λειτουργικότητας που παρέχουν οι νέες εκδόσεις.

Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Η Υπηρεσία Απομακρυσμένης Υποστήριξης περιλαμβάνει :

Email ή Τηλεφωνική Υποστήριξη Τελικών Χρηστών (End Users)
Απομακρυσμένη πρόσβαση για τεχνική υποστήριξη (Remote Assistance)

Το πρόγραμμα Βασικής Τηλεφωνικής Υποστήριξης αφορά τηλεφωνική ή email υποστήριξη στα συστήματα της ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ, καθημερινά 9.00 – 19.30, εκτός Σαββάτου & Κυριακής. Παρέχεται σε μικρό αριθμό εκπαιδευμένων στελεχών του Πελάτη.

Καλύπτονται χειριστικά και λειτουργικά θέματα των εφαρμογών.

Δρομολογούνται θέματα σημαντικής πολυπλοκότητας (θέματα παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, MIS Reports, θέματα που χρήζουν διερεύνησες) ή διάρκειας καθώς και υποστήριξη σε σύνθετα θέματα όπου απαιτείται μικρής έκτασης επέμβαση παραμετροποίησης.

Επιτόπια Υποστήριξη

Όταν δεν είναι εφικτό οι υπηρεσίες να παρασχεθούν τηλεφωνικά ή μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης, ενεργοποιείται η διαδικασία επιτόπιας υποστήριξης.

Προσφέρονται με παρουσία συμβούλου στα γραφεία του πελάτη, με 1 ώρα ελάχιστη χρέωση .

Προληπτική Συντήρηση

Στα πλαίσια ειδικών συμβάσεων η ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ παρέχει Υπηρεσίες Προληπτικής Συντήρησης με στόχο την πρόληψη εκδήλωσης συμβάντων υποστήριξης αλλά και την έγκαιρη υλοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών.

Οι ειδικές αυτές συμβάσεις ενδέχεται να περιλαμβάνουν :

Τεχνικές εργασίες εγκατάστασης και συντήρησης βάσης δεδομένων
Έλεγχο πολιτικής
Προληπτικούς ελέγχους για τη βελτιστοποίηση ταχύτητας λειτουργίας
Συμβουλευτική βοήθεια για τη χρήση νέων λειτουργικοτήτων
Υποστήριξη σε επαναλαμβανόμενες εργασίες (π.χ. κλείσιμο μήνα, έκδοση καταστάσεων κ.λπ.).

Ανάπτυξη Λογισμικού
Προηγούμενο άρθρο
Ανάπτυξη Λογισμικού
Internet
Επόμενο άρθρο
Internet

Στοιχεία Επικοινωνίας

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Ομονοίας 26-28 (Στοά Νότη 6ος Όροφος)

τ.κ. 65302 Καβάλα

Τηλ. 2510 600 096

Fax. 2510 600 096

eMail: sales@algo.gr

www.algo.gr

Ενημερωτικό Δελτίο

Διαγραφή

Αν επιθυμείτε να παύσετε να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία γράψτε εδώ τον Κωδικό Διαγραφής που εμφανίζεται στο δελτίο που λάβατε από εμάς και πατήστε Διαγραφή.

https://www.algo.gr/inner.php/ajax
Παρακαλώ περιμένετε...
Άκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου